Τα reels είναι κατακόρυφα βίντεο διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων στο Instagram που έχουν ως στόχο να παρέχουν παρόμοιο περιεχόμενο με το TikTok. Προσπαθούν δηλαδή να προσφέρουν μια παρόμοια εμπειρία βίντεο και δημιουργικότητας, ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά που καθιέρωσε το TikTok και προσφέροντας στους χρήστες του Instagram μια εναλλακτική επιλογή. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες του Instagram μπορούν να απολαύσουν παρόμοιο περιεχόμενο χωρίς να φύγουν από την εφαρμογή.
Μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στα reels και τα stories είναι ότι τα reels είναι ορατά σε οποιονδήποτε, είτε ακολουθεί τον λογαριασμό ενός χρήστη είτε όχι. Επιπλέον, διατηρούνται στον λογαριασμό του χρήστη για πάντα, σε αντίθεση με τα stories που εξαφανίζονται μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Πως φτιάχνουμε Instagram Reels:
Τα reels μπορούν να δημιουργηθούν είτε μέσω σύνθεσης φωτογραφιών και βίντεο που έχει τραβήξει ο χρήστης σε διάφορα χρονικά σημεία, είτε από βίντεο που μπορεί να τραβήξει άμεσα μέσα από την εφαρμογή χρησιμοποιώντας το ειδικό εργαλείο των reels.
Πριν αρχίσετε να δημιουργείτε όμως θα πρέπει να σκεφτείτε:
- το κοινό στο οποίο απευθύνεστε ώστε να καθορίσετε το στυλ του βίντεο: Θα είναι casual, χιουμοριστικό ή πληροφοριακό;
- το βασικό στόχο που έχετε θέσει για το μπραντ σας προκειμένου να καθορίσετε το περιεχόμενο του βίντεο. Επιδιώκετε, δηλαδή, να προκαλέσετε αίσθηση, να προσελκύσετε δραστηριότητα στο λογαριασμό σας, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, ή θέλετε να επικεντρωθείτε στην παρουσίαση της εταιρείας και των προϊόντων της;
- Για το σενάριο του επερχόμενου βίντεο, θα πρέπει να καθορίσετε ποιος θα εμφανίζεται και τι θα παρουσιάσετε. Συγκεκριμένα, θα περιγράφετε τι θα λέει ή δείχνει ο χαρακτήρας και με ποια σειρά θα εξελιχθούν τα περιεχόμενα. Σκοπεύετε να προσφέρετε παρουσίαση προϊόντος, εικόνες από τα παρασκήνια (behind-the-scenes), Q&A;
Αποτελεσματικές τεχνικές για Instagram Reels:
Στο τελικό σας δημιούργημα μπορείτε να προσθέσετε μουσική, είτε χρησιμοποιώντας τη δική σας μουσική, είτε επιλέγοντας μουσική από το Instagram music library (συμπεριλαμβανομένων και των δημοφιλών κομματιών, όπως και στο TikTok).
Όταν ολοκληρώσετε το δημιουργικό κομμάτι και δείτε σε preview το reel, επιλέγετε το «εξώφυλλο» και μια περιγραφική φράση που αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο του. Μπορείτε ακόμη να δημοσιεύσετε το reel στο Insta feed για μεγαλύτερη προβολή.
Για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση, μπορείτε να προχωρήσετε σε tag άλλου χρήστη. Εάν αυτός αποδεχτεί το tag, το reel θα εμφανιστεί και στους δικούς του ακόλουθους, συμβάλλοντας στη διεύρυνση του κοινού που το βλέπει.