Skip to main content

Τα Google Analytics αποτελούν απαραίτητο εργαλείο που καταγράφει και αναλύει σημαντικά δεδομένα για μια ιστοσελίδα. Επιτρέπει δηλαδή την παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποδόσεων της, παρέχοντας ουσιαστικά και χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τη διαδικτυακή της παρουσία.

Το Google Analytics 4 (GA4) δεν αντιπροσωπεύει απλώς μια αναβάθμιση της προηγούμενης έκδοσης UA (Universal Analytics), αλλά αποτελεί μια εντελώς νέα πλατφόρμα που επιδιώκει την ολοκληρωμένη συγκέντρωση και ανάλυση σημαντικών δεδομένων των επισκεπτών.

Τα Google Universal Analytics (UA) εστίαζαν κυρίως στην καταγραφή των επισκέψεων.
Στη συνέχεια, βασίζονταν στην καταγραφή συμβάντων (events) και στόχων (goals) με πολλαπλές παραμετροποιήσεις για την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.
Επιπλέον, εκτελούσαν προβλέψεις σχετικά με τη συμπεριφορά του επισκέπτη στην ιστοσελίδα
ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμόστο Google Analytics 4, χρειάζεστε τα εξής:

1.Έναν Λογαριασμό Google:
Απαιτείται να έχετε έναν υπάρχοντα λογαριασμό Google ή να δημιουργήσετε έναν νέο, καθώς το Google Analytics συνδέεται με τον λογαριασμό σας στη Google.

2.Έναν Ιστότοπο ή Εφαρμογή για Παρακολούθηση:
Θα πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για την οποία θα συλλέγετε δεδομένα.

3.Πρόσβαση στην Κονσόλα Διαχείρισης Google Analytics:
Μεταβείτε στην Κονσόλα Διαχείρισης Google Analytics (Google Analytics Admin Console) για να δημιουργήσετε ένα νέο περιβάλλον GA4.

Δυνατότητες και Google Analytics 4:
Συνολικά, το Google Analytics 4 (GA4) προσφέρει μια βέλτιστη και εξελιγμένη εμπειρία ανάλυσης, επιδιώκοντας να πετύχει καλύτερη κατανόηση του κοινού στη διαδικτυακή του παρουσία.

Με τη μετάβαση στο GA4, οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν εξελιγμένες δυνατότητες παρακολούθησης και προηγμένες επιλογές μέτρησης, παρέχοντας, πολύτιμες πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων.

Για να αξιοποιήσουν πλήρως τα πλεονεκτήματα του GA4, είναι κρίσιμο για τους χρήστες να προχωρήσουν στη σωστή ρύθμιση και σύνδεση της ιδιοκτησίας τους στο GA4, να μεταφέρουν δεδομένα από υπάρχοντες λογαριασμούς, να ενημερώσουν τους κωδικούς παρακολούθησης και να εξασφαλίσουν την ακριβή αναφορά των δεδομένων.

Τέλος αυτή η υψηλής τεχνολογίας πλατφόρμα θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν τις αποφάσεις τους με βάση την συμπεριφορά των χρηστών λαμβάνοντας αναλυτικά στοιχεία.

Close Menu