Skip to main content

Όπως όλοι γνωρίζουμε τα social media διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην διαφήμιση μιας επιχείρησης, καθώς η πλειονότητα των καταναλωτών αναζητά προϊόντα/υπηρεσίες μέσω συστάσεων από στόμα σε στόμα, καθώς και μέσω του διαδικτύου.

Έτσι λοιπόν για να είναι επιτυχημένη μια επιχείρηση στα social media θα πρέπει:

1. Μέσω της διαδικτυακής της παρουσίας να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

Θα πρέπει να παρέχει λοιπόν τις αναγκαίες λεπτομέρειες σχετικά με:

      • την ταυτότητά της

      • το αντικείμενο δραστηριότητάς της

    • την περιοχή δραστηριοποίησής της

Με αυτό τον τρόπο, προωθεί την ειλικρίνεια και καλλιεργεί την εμπιστοσύνη μεταξύ αυτής και των πελατών της.

2. Να καλλιεργήσει διαδικτυακές σχέσεις με άλλους επαγγελματίες

Η επιλογή στρατηγικών συνεργατών στον τομέα δραστηριότητας μιας επιχείρησης μπορεί να οδηγήσει σε αποτελεσματικές συνεργασίες.

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να υπάρχει ανταγωνιστική προσέγγιση.

3. Να προσαρμόσει τη στρατηγική της ώστε να ανταποκρίνεται στο ύφος του κάθε κοινωνικού μέσου δικτύωσης που χρησιμοποιεί

Κάθε κοινωνικό μέσο δικτύωσης έχει τη δική του χαρακτηριστική φύση. Η αναδημοσίευση της ίδιας ανάρτησης σε όλα τα κοινωνικά μέσα μιας επιχείρησης μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Για παράδειγμα, στο Facebook, προτιμάται το πληροφοριακό ύφος με πολλές φωτογραφίες. Αντίθετα, το Instagram είναι κατάλληλο για βίντεο και φωτογραφίες, ενώ το LinkedIn απαιτεί σοβαρότητα λόγω του επαγγελματικού προφίλ.

4. Να επιδιώξει τη δημιουργία σχέσεων με τους υφιστάμενους πελάτες και ακολούθους

Μια επιχείρηση καλό είναι να αποφεύγει να επικεντρώνεται αποκλειστικά στη προσθήκη νέων μελών και follower στο πελατολόγιό της. Σημαντικό είναι να επικεντρωθεί επίσης και στις ανάγκες των υφιστάμενων μελών της, προκειμένου να προκαλέσει θετικά σχόλια και reviews που θα έχουν ως συνέπεια και τη προσθήκη νέων μελών.

Επιπλέον χρειάζεται να δίνει την ευκαιρία στους υπάρχοντες και νέους πελάτες να εξοικειωθούν περισσότερο με την επιχείρησή, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

5. Να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση και να βεβαιωθεί ότι δίνει έμφαση στην αυξημένη επισκεψιμότητά της

Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας αποτελεί απαραίτητη πτυχή για την αποτελεσματική προώθηση των υπηρεσιών ή προϊόντων μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Η ύπαρξη ενός επαγγελματικού ιστότοπου ενισχύει την αναγνωρισιμότητα και παρέχει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι εκείνων που ακολουθούν πιο παραδοσιακές πρακτικές για την επέκταση της επιχειρηματικής τους παρουσίας.
Είναι απαραίτητο επίσης μια επιχείρηση να ενσωματώσει στον ιστότοπό της τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στους επίσημους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, είναι μια επιχείρηση να έχει εμπειρία στην κατανόηση του κοινού που στοχεύει, ώστε να μπορεί να δημιουργεί περιεχόμενο που θα είναι ελκυστικό και να κινητοποιεί τον επισκέπτη να αφιερώσει χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα social media και πως να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την παρουσία του καταλύματος σας σε αυτά επικοινωνήστε μαζί μας.

Close Menu